Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Yeay.. Dapat Pulang

Reezwan: Assalamualaikum pakcik


En.Shidi: Wsalam, sape je ni?


Reezwan: Wan la pakcik....


En.Shidi: Ha.. Wan.. ade ape hal?


Reezwan: Pakcik, kalau Wan nak balik hari ni kan? Boleh tak?


En.Shidi: Eh.. balik la.. dah ramai dah yang dah balik, tapi kebulur la sebab tak de kedai bukak. Reezwan: Owh.. dah ramai ker? Bile dorang balik?


En.Shidi: Aah, dah ramai dah. Nanti balik isi borang erk. Kalau demam kene tendang.


Reezwan: Ok.. jumpa malam karang erk.


En.Shidi: Ok




Itu lah satu perbualan yang menerobos ruang telinga tatkala jari-jemari menelefon En. Rashidi, rakan pak gad aku di UiTM Perak. Dia sangat baik kepada aku dan berusaha untuk menyelesaikan kes aku yang masih lagi tertangguh.




Perbualan aku tadi membuatkan hati aku berbunga-bunga riang kerana dapat pulang ke kampus walaupun agak kesentapan kerana tidak pulang semalam.. Memang aku sudah ketandusan kasih sayang dari warga UiTM dan membuatkan perasaan rindu membuak-buak (Sebenarnya tak de satu pun kerjaan yang dapat aku lakukan di RUMAH).




So.. apa yang terjadi, aku telah bergegas ke Airport dan mendapatkan tiket. Tada.. tiket aku pun sudah dibeli untuk Destinasi Seri Iskandar, jam 9:30 malam. Kerana masa masih ada.. aku berehat-rehat sebentar di rumah keluarga di Sentul sementara flight aku yang akan berlepas masih bersisa 2 jam.




Aku mengharapkan semuanya berjalan lancar dan aku dapat pulang ke UiTM dengan seelok-elok keadaan. Nua sudah mengunggu kepulanganku dan mahu berbincang dan berborak panjang mengenai FESKO..nampaknya khidmatku masih lagi diperlukan ..
3 Responses
  1. Syida Shu Says:

    wahh , ta sabar nak balek uni eh
    hehe :D


  2. Taz Jaafar Says:

    uish. naik flight ke wan? nape tak nek bas je?


  3. erk.. BUS to flight... hentian bus tu AIRPORT.. ahakz..


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers