Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Balasan E-mail dari Rapid KL
Salam muhibbah semuanya.

Kalau kalian masih ingat, aku ade membuat aduan terhadap RapidKL. Sila baca saja post yang sebelum nya.. Hari ini, RapidKL telah membalas e-mail tersebut. Mari sama-sama membaca ya..

----

Salam sejahtera Encik Muhamad Ridhwan bin Jahidin,

Terlebih dahulu kami ingin mengucapkan ribuan terimas kasih kepada saudara di atas kesudian untuk menulis kepada kami berhubung dengan perilaku ketiga tiga petugas di LRT Kelana Jaya yang tidak memuaskan. Berhubung dengan isu yang di ketengahkan, kami memandang berat terhadap perkara di atas dan akan membuat siasatan sewajarnya.

Untuk pengetahuan, RapidKL tidak bertolak ansur terhadap mana mana staf barisan hadapan yang tidak beretika semasa menjalankan tugas. Justeru itu, kesemua staf terlibat akan dipanggil untuk di soalsiasat. RapidKL tidak teragak agak untuk menyusuli tindakan tatatertib yang tegas keatas mana mana staf jika di dapati bersabit kesalahan. Untuk pengetahuan, petugas hanya mempunyai kuasa untuk merampas tiket dari penumpang sekiranya tiket tersebut di dapati telah di salah guna. Dalam hal ini, tindakan petugas untuk merampas tiket dari saudara kerana teguran itu adalah tidak munasabah dan boleh di ambil tindakan disiplin yang sewajarnya

Kami ingin mengambil kesempatan ini untuk memaklumkan kepada para penumpang bahawa semua staf barisan hadapan kami telah diberi asas latihan khidmat pelanggan sebelum mereka di benarkan untuk berurusan dengan pelanggan. RapidKL sentiasa mengadakan program khidmat pelanggan intensif untuk semua staf barisan hadapan bagi meningkatkan kecekapan, memupuk nilai mesra pelanggan dan meningkatkan motivasi mereka ke arah rasa bangga terhadap kerja dan Syarikat.

RapidKL sentiasa mengalu alukan maklum balas membina dari para penumpang untuk mempertingkatkan lagi mutu perkhidmatan. RapidKL berharap saudara akan terus memberi sokongandalam menggunakan perkhidmatan LRT aliran Kelana Jaya

CRM Team
CRM & Call Center Dept
Communications Division
Syarikat Pengangkutan Integrasi Deras Sdn Bhd
Tel: 03-7625 6999 Helpline
Tel: 03-7650 7788 General line
Fax:03- 7625 6667

---

Meriah bukan.....
2 Responses
  1. Shukri Sahut Says:

    sangat best..

    tgok gaye mcm kne buang je 3 ekor tu..

    ahakz...


  2. Meriah la kalau kene buang chu ols.. Sape suh buat hal..


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers