Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Kelas telah bermula
Sepeti dilihat kepada semester yang lepas, nama kami semua telah ditetapkan kumpulanya. Tapi kali ini, kami dengan yakinnya telah meletakkan diri kami ke dalam kumpulan yang telah kami pilih sendiri. (Kami - Aku dan Shahril, kepada yang belum mengenali)
Kami dengan ke'confindent"an nya telah mendaftar di Kumpulan C dan nampaknya tiada apa-apa pertembungan kelas seperti sem sem yang lepas. Walaupun senarai nama sudah keluar semalam, kami langsung tidak mengendahkannya, hanya mengikut kata hati. Tapi orang kata, ikut hati mati, ikut rasa binasa... Tapi kalau menurut kemahuan mereka, memang mati la kerana kelas semuanya bertembung antara satu sama lain.
Kelas pertama kami ialah OE, Organizing Event yang telah dikendalikan oleh En. Sheffek yang memberikan tugas untuk memikirkan warna dan tema. Hanya memilih warna hijau sebagai warna dan daun sebagai tema untuk acara kami nanti. Tunggu saja nanti kalau lulus, kami akan buat yang terbaik.
Kelas disambung petang dengan kelas Ekonomi yang "most Dificult" bak kata Madam Aw, memang susah katanya kerana terlalu banyak topik yang di cover hanya dalam masa 4 bulan. Kadar yang gagal pun agak tinggi dan jika markah rendah, pointer juga akan jatuh mendadak kerana subjek ini mempunyai 4 jam kredit. Satu-satunya coarse yang mempunyai jam kredit yang tinggi.
Sambung pula dengan class Mandarin 2 yang aku sangat benci. Diajarkan oleh Yeang Lao Shi, tapi kadang kala aku memikirkan, perlu untuk aku menyukai subjek ini, kerna dek penangan subjek ini yang membuatkan aku tidak dekan sem lepas. Ahakz.. tiada apa lah, aku akan cuba menyukainya perlahan-lahan.
Hurm.. susah juga ya untuk aku mengupdate blog ini kerana tiada kemudahan internet melainkan bila aku masuk ke dalam lab. Aku kali ini pun aku mengupdatenya di dalam kelas En. Mazlan. Ahakz.. Encik Mazlan!..
Komen sikit pasal Encik Mazlan, ok saja, nampaknya.. kata-kata orang yang En. Mazlan garang tiada benar kerana dia hanya mengikut mood saja. Pandai saja memanipulasi keadaan jika mood nya kala berada di dalam keadaan yang kelabu kehitaman..
Ok la.. waktu pembelajaran sudah tiba, nanti saja sambung ya.... Bye
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers