Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Hari yang Positif
Hati ini berbunga-bunga dan aku tersenyum sepanjang hari. Ada yang menegur pabila tiba di Unit Kolej tengahari tadi.

"Eh wan, kenapa hari ni tersenyum lebar jew"
"Biase jew, tak de ape2 yang menarik. Just happy jew."

Sebenarnya, aku hanya mempositifkan diri aku saja sejak pagi tadi. Segalanya yang negatif telah aku buang ke tepi dulu kerana mahu memulakan minggu ketiga selepas kelas pertama bermula 6hb. Berjalan ke kelas dengan yakin kerana ingin melakukan yang terbaik dalam presentation nanti.
Banner: Malam Sireh Pulang ke Gagang

Alhamdulillah, proposal aku telah diterima dan kami akan melakukan event seperti yang aku dan shahril rancang "Malam Sireh Pulang ke Gagang". Tiada lagi daun atau seni, mahupun gerak badan agresif menyelubungi semester kali ini. Hanyalah majlis makan-makan yang mengumpulkan alumni semoga bersatu kembali.

Mengenai X dan Y itu, jawapannya sudah pasti Y dan aku sangat bersuka ria kerana jawapan yang aku inginkan sudah berada di ruang kaca mata. Tapi harus aku melupakannya kerana aku perlu meneruskan hidup ini.

Safuan: Pergi mampos la ape orang laen bilang. Go on with ur life.

Oleh kerana itu juga, aku berusaha untuk mempositifkan diri dan aku berjaya. Tanpa ada perasaan terpendam dan sebagainya.

Chayok...
2 Responses
  1. congrats, as the poposal dah approve.
    well, do try ur very best of effort.
    and make one hell of an event, olryte?

    xD


  2. Thanks acap... i akan buat yang terbaik untuk event ni... thanks again


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers