Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Simulasi Pejabat
Hari ini bermula pada jam 10 pagi kerana kuliah ekonomi telah dibatalkan oleh Madam Aw. Aku hanya bangun jam 9 pagi dan baju memanggil-manggil aku untuk menyuruh aku mencucinya, Aku bangun malas-malas dan mengangkat semua alatan untuk mencuci baju-baju tersebut. Tanpa menggunakan teknologi, aku gigih bangat untuk memberus satu persatu baju-baju kotor itu.

Kelas bermula dengan surah Fatihah di dalam Lab 6, Puan Zakiah yang mengendalikannya. Ramai yang mengucapkan "tahniah" kepada aku kerana berjaya menghadapi Puan Zakiah yang terkenal dengan keakurannya dan ketepatannya. Tapi bagi aku, dia sangat baik dan baik-baik saja beliau mengendalikan kelas. Mungkin aku sudah lama mengenali beliau tapi tidak berkesempatan untuk berjumpa dengan lebih dekat.

Simulasi pejabat, matapelajaran yang perlu aku hadapi pabila bersama Puan Zakiah. Simulasi pejabat ya? apa saja itu. Owh ... hanya diberikan pek pek pejabat yang perlu diselesaikan dalam masa 8 jam yang sama seperti satu hari bekerja..

Nanti saja aku ceritakan segalanya kerana aku perlu membeli buku2 di BOOK Garden...
babai
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers