Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
X atau Y : Masih menanti jawapannya

Persoalan X dan Y

Kenapa ya. Satu perkara yang membuatkan hatiku sentiasa berasa tidak senang, jantungku berdebar sentiasa bermain diingatan. Dan kenapa perlu untuk aku berusaha mendapatkan jawapannya. Hanya untuk menyedapkan hati sendiri tapi jika jawapannya tidak menyedapkan hati dan menambahkan lara di jiwa. Ntah.. aku memang sengaja untuk mencari pasal.

Aku telah melanggar etika dan prinsip yang dipegang seutuh akar mencengkam tanah. Sungguh senang untuk dilanggar ya. Tapi perasaan ingin tahu menyelubungi membuatkan jari-jemari terlajak melakukannya. Jawapan pasti memang belum ada tapi pilihan jawapannya sudah ada.. kini bermain pula di kerawang fikiran.

Memang benar.. X atau Y pilihannya. Memang aku berharap Y jawapannya. Tapi jika jawapannya pula X! Melara jiwa akan melanda, tapi bukti-bukti yang ada memang meletak kepercayaan kepada Y dan aku yakin memang Y jawapannya (sekadar untuk menyedapkan hati sendiri)

Tunggu saja esok. apa-apa yang terjadi, apa-apa jawapannya, tunggu saja jika aku melakukan transformasi. Transformasi yang tidak perlu wujud tapi menyelebungi minda seiring dengan tingkah laku.. Aku masih berharap Y akan menjelma sebagai jawapan.

X atau Y??
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers