Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Ahad.. Sunday...
Sunday? apa yang ada pada Sunday? Ahad bukan? Bunyi nya dalam bahasa lidah ibu... Bangun dari tidur dan terus terlintas kepada kamu yang memulakan hari pada jam 8 pagi.. Bersiap-siap untuk menempuh "information overload". Sabar la ya.. Maaf kerana tidak mengucapkan selamat pagi.. Dan kamu juga tidak mengucap selamat kepada aku pagi ini.... Katanya sudah terlambat untuk berlari-lari ke dewan kuliah. Itu lah kamu yang terpaksa menghadiri kelas pada hari Ahad.

Aku, hanya bangun merenung waktu semasa. Sudah jam 12 tengahari. Menelefon rakan terchenta untuk makan tengahari dan mandi secukupnya, menikmati sedinginan air walaupun matahari sudah mencanak di atas kepala. Rakan terchenta sudah berada di Limpahan Buku sejak pagi, mengulangkaji pelajaran BEL katanya. Bersiap-siap ke Uptown dan bertemu dengan si bapok Safuan Over yang baru kembali dari kota metropolitan. Berfoya bersama adik terchenta... Meriah ya. Aku hanya menjalani LDK di kampus ini hanya terkesima mendengar cerita... Hanjing Fookey.

Makan bersama. Apa yang aku boleh katakan... Itu saja yang aku boleh lakukan, hanya memanggil untuk makan, dan berjalan-jalan bersama dan tidak lebih dari itu. Walaupun jawapan pasti telah aku temui yang kebenarannya adalah "Y", aku menemui bunga mekar di hati dan tidak tahu bila masa bunga itu akan layu.

Nanti dalam jam 6 nanti, aku akan keluar bersama Lily untuk foya-foya bersama rakan di UTP. Akan aku ceritakan selebihnya nanti pabila pulang ke kampus. Owh ya.. tahniah juga kepada Bapok Safuan Over yang telah menciptakan satu blog untuk tatapan. Semoga selalu mengupdate ya..
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers