Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
UPM, UPSI tutup juga...gara-gara H1N1
Akhirnya terjawab kini bahawa bukan UiTM saja yang menjadi mangsa ya. UPM dan UPSI sudah ditutup (isytihar cuti pertengahan semester) sejak kelmarin. Nampaknya bukan UiTM saja yang mengambil langkah proaktif tetapi universiti lain juga mengambil langkah sama untuk mengelakkan penularan H1n1 itu.

Bagaimana aku tahu berita ini? Ya dari rakan aku yang berada di UPM

Roki: UPM dah tutup.

Reezwan: Ye ker?

Roki: Biasa la nak buat kontroversi nak femes. Cam UiTM buat!

Ada banyak lagi Kolej (IPTS) yang ditutup tetapi tidak digemburkan dengan secara meluas di media arus perdana. Aku hanya mendapat maklumat di laman web kementerian kesihatan. Dan menurut laman web itu, sudah 4 mangsa H1N1 sudah meninggal dunia. Marilah kita berjaga-jaga dan menjaga kesihatan dengan baik ya.

Aku akan pulang ke kampus pada hari Jumaat, petang barangkali. Sampainya malam. Dan aku terpaksa mencetak borang Pengiytiharan kesihatan, kononnya untuk isythar kita sihat tanpa ada sebarang kesakitan.

Doakan aku selamat ya...

5 Responses
  1. Anonymous Says:

    awal'y ko balik?


  2. Malas nak pegi beli tiket awal... so. on the spot je beli.. ngee :D


  3. hudzhulfa Says:

    waa...mmg da bahaya ni.. **sigh**


  4. memang bahaya tao.. so.. jaga diri erk


  5. Salam semua…

    Saya mempunyai penawar untuk mencegah H1N1. Di Penang telah banyak kes yang sembuh dalam masa 2 @3 hari sahaja selepas meminum Protecur-100 terutama kanak-kanak yang bersekolah. Dengan izin Allah SWT dan PROTECUR-100, kami disini dapat mengawal masalah H1N1 ini. Jika anda bimbang tentang anak-anak anda atau orang tersayang dijangkiti, hubungi saya untuk tempahan. Hanya RM38 sahaja.

    Insyaallah selamat…
    Wasalam…

    http://www.PROTECUR.com


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers