Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Beberapa Fakta Chumel tentang Chenta
Kala ini, aku ingin kongsi beberapa fakta chumel yang boleh diaplikasikan dalam perhubungan dua hala yang diwujudkan. Tak kisah la.. Chenta ke, kawan ker.. sahabat ker.. apa-apa saja juga boleh. Mari ya kita ikuti.

  1. Kalau sesorang meminati seseorang, tidak semestinya cantik atau kacak. Yang penting baik hati, sopan dan sebagainya. Motifnya, yang hensem dan chantique tu, kalau burox perangai bley main jauh-jauh ya.. Kalau hensem, cantik + baik, sopan..Kira pakej la tu.. (Aku termasuk dalam pakej tak?
  2. Lelaki atau Wanita akan menyukai pasangannya mempunyai banyak persamaan dengan mereka diawal perhubungan tetapi akan mula merasa bosan dengan persamaan tersebut. Jadik, walau banyak persamaan, jangan selalu lakukan sama-sama kerana nanti takot putus di tengah jalan plak..
  3. Ha.. ni best.. sebenarnya lelaki ni mengetahui perasaan seseorang wanita tu, but saja buat tak hendah buat tak reti. Ala-ala macho la tu. Geli la kite ye...
  4. Majoriti pasangan akan berdebar-debar peluh satu badan kala mengahadiri DATE pertama. Takut, segan semua ada. Tapi dalam hati... tak siapa yang tahu.
  5. Bila jawapan pasangan.. Erm, tengok la dulu, nanti fikir ya... maksudnya TIDAK SETUJU.. so.. kalau rajen pegi la pujuk but kalau dia setuju jugak maksudnya dia lakukan dengan tidak ikhlas.
  6. Bila lelaki putus dengan pasangannya, lelaki akan buat-buat dunno di hadapan kawan-kawan lain tetapi bila di rumah, 5 - 6 kotak jugak la tisu ke tong sampah...
  7. Pompuan plak, kira 80% yang hanya memberi hint kepada lelaki yang diminati dengan harapan dapat la jadi BF. Tapi ade 20% yang muka tak malu ala-ala perigi mencari timba....
  8. Air mata ni senjata tau. Kalau air mata wanita ni pistol, air mata lelaki ni senapang... Lagi la tangkap syahdu yer dan ramai lelaki dah mula menggunakan senjata.
So korang semua leh la gunakan fakta yang diberikan dengan sebaiknya ya... Salam bercuti untuk semua warga UiTM.
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers