Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Induksi Pelajar Junior FPTP
Agak penat ya 3 hari bertungkus-lumus untuk mengharungi Induksi Freshie OM kali kedua ni. Aku yang dilantik secara calonan diri sindiri untuk menjadi biro makanan sentiasa memberikan khidmat yang terbaik dalam menyediakan makanan kepada semua yang hadir.

Apa saja makanannya? Hanyalah air mineral dan Layer Cake Appolo yang aku beli di kedai Abang Raja di Sidec itu. Kompelen? Sungguh banyak... kerana apa? Bagaimana ya kalau mahu menyediakan makanan yang sedap dengan hanya RM 1 untuk satu kepala?

Memamg itu saja budget yang aku ada untuk menyediakan makanan untuk mereka yang bertungkus-lumus dan tidak lupa kepada adik2 yang tersangat confident dan chantique. Memang aku mengajar mereka untuk bergelar cantik. Dan tentunya hanya pelajar OM saja yang diajar untuk kelihatan cantik, cara bermekap, berpakaian dan sebagainya.

Cerita-cerita menarik? Hurm.. Ape yer?

Tiada sangat yang menarik, kerana tiada jejanz2 yang chumel untuk ditacle atau dimanja2. Hehe. Adik2 cantik ade juga tapi aku melihat adik2 cantik.. Tidak sama sekali.. ahakz.. Apa yang terjadi adalah aku jawatankuasa adhoc yang melakukan pelbagai kerjaan. MC pun aku, makanan pun aku, aturcara majlis pun aku. Semuanya aku.. dan terkadang aku menjadi resources centre.

Ada juga yang berkata kepada aku bahawa aku memang layak menjadi project manager untuk mana-mana majlis kerana aku komited dan cepat membuat keputusan. Protokol pun aku ok.. Tapi sebenarnya.... Tak de la elok mana pun sebab aku hanya menjalankan tugas seiring dengan komitmen yang aku perlu curahkan. Kalau aku diberi tugas, aku lakukan lah ia dengan amanah. Betol tak? Bagi aku, semua orang pun cam tu. Tak terkecuali kan..

Erm..malam ini, aku masih terlibat dengan ceramah tetapi kali ini aku pula yang menjadi audien. Program 3P ang perlu aku hadiri kerana sem lepas aku MC kerana demam teruk. Hari ini masih sakit kepala kerana aku mengidap migrain. Huhu.. banyak masalah btul kan aku ini? Tak pela.. apa-apapun kehidupan perlu diteruskan..

Mood: Perlukah aku sentap?
1 Response
  1. OShMEriah Says:

    Mcm BEst jer SKOLA die ek... ekekeke.. meriah...


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers