Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Berselindung di sebalik kebenaran...
"Berlindung di sebalik wajah selamba"

Itulah bait-bait kata yang dilaungkan oleh ELYANA dalam lagunya.. Kau atau Aku (Main Tarik Tali)..

Apa yang aku ceritakan hanya berdasarkan perasaan yang penuh kemusykilan dan seterusnya membawa kepada tarian jari-jari menghentam papan kekunci dan menaip post pada kali ini.

Perlukah kita tidak menjadi diri sendiri dalam kehidupan seharian seolah-olah kami yang melihat tidak mempunyai mata yang cukup jelas untuk menilai, yang mana Amy Mastura dan yang mana Amy Search..

Perlu pula statement maut yang secara tiba-tiba mengalami perubahan drastik, yang membuatkan orang tertanya-tanya apakah yang berlaku.. Apakah dengan kuasa tuhan?

Apa yang pasti, di hadapan: Di landasan yang benar, Di belakang: Kerjaan mencalat masih lagi dilakukan.. Tidak perlu itu semua. Mungkin kamu rasa, dengan perubahan yang drastik yang kamu tonjolkan, akan dapat mempengaruhi mata-mata kami..

Kita seharusnya berbangga apa yang telah diberikan oleh tuhan kepada kita. Jika ada yang melemparkan kata yang pedas lagi merengsakan, biarkan saja.. asalkan kita dapat hidup dengan perasaan yang tenang setiap masa.. Bukan dibelenggu perasaan yang tidak tenang... dilema dan sebagainya.

Tidak perlu berlakon, hanya untuk menyembunyikan identiti sebenar. Dan seperti aku katakan, lakonan kamu serta lakonan pelakon tambahan, tidak kira yang masih bayi atau ibu bayi tersebut dan bapa bayi itu, tidak langsung memberikan impak yang baik.. malahan orang ramai masih tertanya-tanya.. Eh.. bila saja kembali ke jalan yang benar.. Semalam kerjanya jahat saja. hari ini sudah kembali ke atas landasan....

Itu hanya kehidupan kamu.. kamu yang inginkan kehidupan yang penuh dilimpahi dilema yang kamu sendiri ciptakan.. Makanya, kamu sudah terlanjur membuat aksi dalam drama kamu.. teruskan saja berlakonnya.. untuk memberikan impak yang terbaik buat diri kamu...
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers