Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Tak sabar mahu Konvo.. walau ada 1 tahun lagi...
Semalam, aku berjalan-jalan di Uptown dan akhirnya singgah di Kedai Makan serba boleh, Shera Internasional...AHAKZ.

Aku terkesima melihat satu buku tebal, yang berlatar purple itu, dan terus-terusan menarik hatiku untuk meminjamnya. Tajuknya "Istiadat Konvokesyen UiTM ke-71"

Wah.. tidak sabar rasanya mahu melangkah untuk mengambil skrol diploma aku nanti.. tapi perkataan "Penerima Anugerah Naib Canselor" tidak dapat kedengaran pabila MC menyebut namaku kelak..

Semangat konvo itu membuak-buak dan akhirnya aku membuka satu persatu laman yang ada menunjukkan video konvo seluruh Malaysia, perasaanku masih berkecamuk.. apa pun, itu menjadi satu suntikan semangat untuk membuat yang terbaik dalam final exam kali ini dalam usaha menaikkan CGPA itu nanti..

Ok la.. dalam keluaran kali ini, mari sama-sama menghayati lagu ini.. Lagu syahdu konvo..UiTM Di Hatiku..


edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers