Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
WYGIWYW... Putus skrang...
Apa apa pun... mahu di katakan sekarang.. Kini kembali aktif. Setelah 1 minggu talian tidak aktif, kini terpaksa di aktifkan pabila di desak pelbagai pihak. Sepertinya, aku sangat aman kerana ketiadaan telefon tetapi cengkaman pihak-pihak tertentu membuatkan aku lebih terseksa dalam aman..

Maka... tidak beerti juga keamanan itu...

Apa yang mahu diceritakan seperti di tajuk atas.. Apa yang kamu minta akan kamu dapatkan saja dari aku.. Dan itu yang kamu minta.

Kamu juga kena memahami aku.. Once aku sudah membenci, kapan bila pun aku membenci. Mungkin dimaafkan saja kesilapan itu tetapi untuk melupakannya memang agak susah. Kiranya bercakap berkali-kali pun, hanya like-like saja...

Itu lah aku.. bukan saja-saja mahu memutuskan persaudaraan, tapi pabila aku memerlukannya, maka aku akan lakukannya demi ketenangan jiwa dan raga aku.. di kala mahu mengahadapi peperiksaan akhir ini kan...

Apa pun ini lah aku.. nampak saja lemnbut tetapi di dalamnya keras.. Hanya jangan dicabar luaran yang lembut itu... Yang lembut juga bisa keras..pabila saatnya tiba nanti..
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers