Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Penilaian Pengurusan Atasan UiTM Perak
Aku menelefon Emma, bagaimana kiranya kita harus pergi ke Unit Pengurusan Kualiti, untuk menilai para pengurusan atasan.. Mereka memang perlu di nilai tahap prestasi mereka.. Tidak staf biasa saja.. itu lah indikator untuk mereka.. dan apa bila keputusan keluar nanti, maka mereka akan tahu, bahawa langit itu tinggi atau rendah.

Ajegila, aku bilang sama sekali, dan itu lah yang benar sekali, mereka patut dinilai dan salah seorang yang menilai, itu lah aku.. ahli OMSA yang berjaya.. berjaya kah.

Apa pun yang terjadi.. aku harus jujur dan telus untuk menilai mereka yang terlibat.. Mereka yang terlibat dalam penilaian itu... adalah

1. Pengarah Kampus
2. Timbalan Pengarah Kampus HEA
3. Timbalan Pengarah Kampus HEP
4. Timbalan Pengarah Kampus PJI
5. Timbalan Pendaftar
6. Timbalan Ketua Pustakawan
7. Timbalan Bendahari

Dan.. aku rasa jua.. kalian jua akan tahu markah- markah yang aku berikan kepada mereka bukan?.. Yang patut menerima markah yang baik, akan menerima markah yang baik... Yang buruk perlu lah mendapat yang buruk.. Takkan madu di balas dengan Tuba.. takkan tuba di balas dengan madu..

Dari senarai yang diberikan.. tentu saja ada 2 atau tiga orang yang tidak akan mendapat markah yang tinggi kerana tidak menunjukkan prestasi yang cemerlang dalam menjalankan tugas. Hanya pabila menteri datang saja, buat kerja.. maka.. tersungkur lah nanti..

Dan secara jujurnya, aku hanya memberikan markah yang agak cemerlang kepada Timbalan Bendahari, yang aku kira memang menjalankan tugas yang cemerlang selama aku berada di UiTM Perak ini... Tahniah.

Yang selainnya.. Hrm.. Timbalan Pengarah? Pengarah Kampus? Hrm.. perlukah memberitahu.. Sudah gaharu cendana pula, sudah tahu bertanya pula..

Untuk kepastiannya.. tunggu saja keputusannya..
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers