Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Antara 2... masih perlu memilih
Aku kali ini perlu untuk memilih.. antara 2 yang perlu ku pilih.. kenapa 2? Bukan 3 dan bukan 1 dan bukan selainnya..

Hanya 2 saja yang mampu membuatkan aku bahagia.. Tapi bagaimana pula jika aku mahu pilih selain dari keduanya.. kerana ianya membuatkan aku lebih berasa bahagia, tanpa dibahagiakan.. Bahagia yang datang secara automatis.. tanpa ada pendorong ke arah untuk kebahagiaan dan ketenangan..

Tapi..untuk keduanya ini.. aku pula perlu bersusah payah untuk memupuk perasaan itu, tapi keduanya memang mempunyai kualiti yang baik dan yang buruk, hanya kerana mereka seorang manusia... tidak lepas dari kebaikan dan kesalahan..

Malangnya, orang yang aku cintai itu tidak tersenarai dalam keduanya.. Bagaimana kiranya aku memilih? Untuk menolak keduanya? Lebih menyesakkan minda.. Untuk melupakan yang selainnya.. tidak mungkin buat sekarang waktu, kerana aku sentiasa mahu disampingnya.. perlu ada disisinya.. untuk kebahagiaan itu yang datang dengan sendirinya.

Tapi persoalannya.. bagaimana dengan keduanya.. mahu mereka bergantung tidak bertali.. aku jua sekrang ini seperti tergantung tidak bertali.. tapi aku senang dengan semua itu, walau digantung tidak bertali, walau cinta bertepuk sebelah tangan.. aku sentiasa mahu.. mahu untuk melihat dan terus bermimpi..

Bermimpi untuk bersamanya..

p/s: Safuan.. tolong..
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers