Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Minggu terakhir yang LAHANAT
Menguap di pagi hari, melihat ke arah jam... 7:30 a.m. Hah... sudah pagi rupanya.. Memonteng saja di kala Madam Aw hanya mahu meluahkan perasaan suka dan dukanya mengajar kami selama satu semester.

Cadangan untuk mandi manda seterusnya minum pagi di tolak habis-habisan kerana bagiku membuang masa.. Masa yang sepatutnya untuk tidur digunakan untuk makan.. tidak sama sekali buat masa ini.

7 tanda kiamat katanya.. Che Pon menolak makanan...

Yang penting tidur chu ols...

Senarai kene buat (to do list) sebelum final exam..

Mandarin - Edit video, Test yang ari tu TERTIDO jua... (tido membawa padah chu ols)

BEL - Kejap lagi ade test.. very da PUKILAWATI tidak study..

Office Software - Kena hantar report untuk present.. Si bapok dua ekor tu punye HTML pun tak siap lagi. DUIT chu ols.. tak leh dilepaskan begitu saja.

Public Speaking - Test, Jumaat.. pun confident tidak membaca apa2.. TOYOL sudeyh.

dan sebagainya tugas-tugas yang lahanat yang perlu di lakukan sebelum aku menghadapi kertas pertama aku..

Satu kata saja sekarang... TERBAIK.. dari ladang.
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers