Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Bagaimana menjadi PERSATUAN terbaik...
Berangan je CHU OLS..

Segmen pagi ala-ala MHI secara ekslusif bersama Shuk.. membincangkan isu-isu yang hanya bermain di mata dan diminda.. Realisasikannya sahaja yang belum lagi.

BISA erk..apa yang ada kepada BISA itu sehinggakannya menjadikan kelab terbaik di UiTM Perak ini... Itu saja yang dibincangkan di pagi yang mulia ini. Ahaks..

Bagaimana ya... mahu saja menumpaskan si BISA itu.. jatuh ke tanah..

Maka.. sidang berangan pun bermula..

Erm.. hanya mahu membuatkan satu acara yang akan menarik pelbagai pihak untuk menyumbang dan memeriahkan acara.. Itu saja yang perlu di lakukan. Penarikan ramai orang untuk datang..

Hal itu saja yang akan membuatkan persatuan akan menjadi yang terbaik.. seperti BISA..

Eh. eh.. ada lagi. bagaimana mahu menjadi persatuan terbaik.. hanya membuat event yang besar-besar.. Kerjasama pelbagai pihak..TV3, Astro, Kementerian dan sebagainya.. Itu belum lagi BANK RAKYAT, HYUNDAI, SSANGYONG, EON, ADIDAS, COCA COLA dan sebagainya..

Tapi tak semestinya event BOLA kan.. Asyik2 BOLA saja... Dah la bola itu bulat.. sama seperti kepala orang tua tu.. Suka la dia la kan.. dengan bola-bola ni.. BOLA +BOLA-BOLA + JANTAN= ......*****.....

Itu halnya..

Dan tentunya akan menjadi persatuan terbaik... maka dikumpulkan segala bola, bola-bola dan segala jantan...

p/s.. dengar ceritalah, ada orang tu pegi MPG dengan anak... tapi belum kawin. apakah.. banyak klasifikasi... ANAK AYAM, ANAK IKAN, ANAK BERUANG dan sebagainya..
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers