Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Sudah 2 tahun aku di sini rupanya...
UiTM.. sudah 2 tahun aku di sini.. masih teringat kala MMS..

"Jangan ada gap.. rapat lagi.. jalan tu pegang tangan"... Apakah? Kene pegang tangan.. Gay? Memang pun.. ahakz.. dan tentunya tangan yang pertama aku pegang jua memang sedia ada gay.. ahakz.

Tidak perlu dipertikaikan siapa yang gay.. siapa yang tidak.. dan tentu apa indikatornya untuk menjadikan semua orang gay itu, tidak perlu diperkatakan dengan secara serius.. yang penting kita semua pelajar UiTM.

Apa yang perlu aku ceritakan disini. hanya kenangan aku semasa berada di sini..

Semester 1
Hanya bongok2 belaka.. tapi kekal aktif. Hanya bertemu dengan Q, dan berbaik-baik seterusnya di angkat menjadi Ahli MPP.. wah.. Semester 1 sudah menjadi MPP.. ini sudah baik ya.. Aku jua menjadi penulis tetap untuk Tinta Jumaat.. Meriah bukan.

Kemuncak untuk semester 1, aku menghadiri Konvensyen Pemimpin Mahasiswa, di Shah Alam.. berjumpa dengan abang-abang senior.. dan sekali lagi, kemeriahan melanda, aku diangkat pula menjadi antara 20 orang yang terpilih memasuki board meeting..

Semester 2
Semuanya berjalan dengan lancar dan tentunya di semester 2 aku telah bergaduh dengan Pengarah Kampus.. APAKAH.. sekali lagi... PENGARAH KAMPUS, dah tentunya aku bergaduh dengan anak angkatnya.. apa nak di kata.. Bergaduh jua dengan PM Fisal, pasal "PPUG" itu.. Belum kira bergaduh dengan UMI kaunseling.. Wah wah.. aku bergaduh dengan semua orang..

Last-last, aku di banned. BAGUS.

Semester 3
Seperti biasa, hidup sebagai sesorang yang dibanned memang sukar pada mulanya.. tapi pengurusan atasan tidak dapat membuat apa-apa selain tidak mengusik aku.. pasal isu saman-menyaman itulah.. takut jua kan.

Aku bergaduh dengan F****, dan tentunya ramai yang menyokong aku kerana aku antara yang terhormat.. Chewah.. yelah, mana tidaknya.. semua yang menyokong aku semuanya orang-orang F**** dulu.. (Ops, maaf, pecah lobang chu ols)

Mase ni lah jua kenal dengan Khaled, Chip, Shuk, Aiman, Yab, Haqem dan semuanya.. Mase tu tak kenal lagi Uzey (die sebelah aku mase aku buat post ni- merembes tahap dewa, basah satu bilik khaled)..Diorang memang best, best sangat.

Semester 4
Mase yang ditunggu-tunggu telah tiba, EVENT AKU.. Malam Sireh Pulang ke Gagang menjadi realiti. Memang mendapat feedback yang bagus.. Alhamdulillah.. Ok la. mase ni la aku kenal Uzey.. (die nak juga name die ade..).

Hurm.. akhirnya, telah sampai final exam.. 2 paper je chu ols.. dan akhirnya aku akan melangkah ke part 5, yeay SENIOR... ahakz. Leh bawak kereta.. leh la kot, (tapi tak de lesen)..

Ok la.. nanti saja aku ceritakan selebihnya.. hanya mahu tidur sekarang.. nak tido peluk Uzey. saja bagi bini die mengamuk..

p/s: *h**, Ha***, Ha*** jangan jeles erk..
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers