Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Baju 400 hengget, labuchi segala... PROPA!!
Erm... pegang bendera je ker?

Tak sangka erk.. Baju labuchi ni... Rm 400 katanya.. Hrm.. PROPA chu ols.. Takkan baju putih berlambang UiTM diletak labuchi bagai. Berangan SUPER MODEL.. busanaibu mengandung.

Kalah bini Najib chu ols.. Bunuh diri jua melihatnya.. Menangis teresak Siti Nurhaliza dan Beyonce jua membatalkan konsert kerana terlihat binatang eksotik berjalan melalui seluruh trek di Stadium Perak.. terkedek-kedek memegang bendera... AYOK.. makan hati chu ols..

Lip-lap labuchi bagai ni... Buta la mata melihat.. Gemerlapan segala pandangan tatkala melihat sinaran labuchi menusuk ke kornea seterusnya ke retina. Begitulah kesahnya.. seekor haiwan eksotik yang menjadi buruan KOSMO!!

Itu la yang di ceritakan..

Yang tersurat - Hanya menggunakan baju putih menyarung badan persis menyalut nangka busuk, dan memakai foundation dimuka yang hitam legam.. GARNIER satu set chu ols..

Makan hati jua melihatnya... dan itulah kisahnya.. perlu kita terima apa adanya..

p/s : Sapa ya yang dimaksudkan? Teka saja.. mulut cam puk***k dan perangai cam han**** di Upt***. DAPAT MENEKA? Sila tuntut hadiah misteri di kaunter informasi..
1 Response
  1. Shukri Sahut Says:

    mesti safuan citer kat ko kann... aku mcm dgr mnde ny secare lgsung je... hahahahahahahaha....


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers