Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Kalau sudah mulai, teruskan hingga akhirnya
Itu satu pepatah yang aku biasa dengar dan aku menjadikan ia sebagai satu pedoman hidup ini.. Tapi sekali pun aku tidak menepatinya malah melanggarinya.

Percuma saja kiranya aku melanggar prinsip itu.. kerana aku tidak lagi tahan untuk meneruskannya kala kehidupanku kini didesak oleh pelbagai acara dan dilema yang tidak tidak dapat sama sekali mengelakkannya.

Caranya jua berbeda kini dan harusnya aku mengikut rentaknya, dan akhirnya aku bosan dan enggan mengikut, menurut dan sebagainya.. Terkadang aku terasa bosan dengan penghidupan ini tapi apapun yang terjadi, aku harus teruskan.

Maaflah kerana menghentikan sandiwara yang selama ini menyekat kemahuan sebenar, dan akhirnya, kemahuan sebenar dapat jua terserlah, selepas aku menghentikan satu persatu drama-drama yang untuk tayangan umum.

Tapi apapun yang terjadi, harus saja aku cuba lakukan yang terbaik untuk mengakhirinya, sejak aku mulainya. Saja untuk melengkapkan penghidupan itu..

Aku akan lakukan... Berdoalah..
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers