Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Kad Matriks UiTM Perak... Sungguh cantik dan UPDATED
Pada permulaannya, terima kasih jua diucapkan kepada Que kerana datang rumah, foya-foya bersama dan sponsor yang diberikan.. Tahniah.. ahakz..

Kadang terlihat kepada kad matriks yang dimiliki oleh Que yang kini melanjutkan pengajian di UiTM Shah Alam. OMG... kad nya sungguh buruk dan tidak berperikemanusiaan. Tidak ku sangka UiTM Shah Alam dapat menghasilkan kad yang sebegini rupa...


Aku dikhabarkan bahawa Melaka jua menggunakan kad yang sama, begitu jua Perlis.. dan beberapa cawangan lain.. Tapi sebenarnya aku lebih "menyukai" kad matriks dari UiTM Perak ini.. Sungguh updated... Kalau anda semua perasan.. ade CHIP di setiap logi UiTM itu.... AHAKZ>>>>


Aku rasa, semua cawangan perlu menukar kad matriks yang canggih seperti UiTM Perak ini, Chip yang berteknologi tinggi dan tidak luntur walau terkena panas dan hujan.. Semuanya sangat baik dan menggunakan bahan yang diimport..

Syabas UiTM Perak...

11 Responses
  1. Unknown Says:

    hahaha...saya sungguh memahami entry ini..ya,kad matriks uitm perak sangat canggih..dan sangat membanggakan kerana selaku uitm yang banyak menawarkan kos2 berteraskan seni dan teknologi,kad matriks nya cukup megah mempunyai lambang uitm yang di copy paste sahaja banyak kali lalu dijadikan background..cukup melambangkan kos yang terdapat di dalamnya..oh..oh..ya,saya setuju ia sangat tahan lasak dan tidak mudah lapuk..


  2. tidak lupa kepada chip yang tersembunyi di setiap logo "copy and paste" itu..

    Eh tak tau ker... kalau masuk kelas, touch je kat pintu.. canggihkan..

    AHAKZZZZZZ.........


  3. The Lulu Says:

    hahahaah..ko ni...
    sindir glew babi..
    tp betui2...
    UITM PERAK da best(sgt)haha


  4. Jj Says:

    Hehe......betol2.....
    kad matrik aku dh macam plastik dah.....lunyai sial....


    nanti ko tunggu ye aku nk uat satu artikel psl uitm perak yg amalkan kronisme dgn sangat terok.....

    hehe


  5. ha ha.. sama-sama mengAGUNGkan UiTM Perak, yang kini menjadi senarai pendek AKNC.. yang aku kira tidak akan meraih apa2...


  6. Anonymous Says:

    eh2 sy merasa bangga menjadi rakyat UiTM Perak tau
    kad matriknya sgt tahan lasak dan kaler hijau yg mnjd background kaler hijau yg logonya di copy paste sgt menarik mengingatkan sy pada kehijauan kampus ni dikelilingi hutan saja haha...

    kad matrik uitm shah alm huduh mcm kad touch n go tapi x leh di touch n go pun mcm pass rapid sy hehe


  7. Anonymous Says:

    BUTO LAH KAU

    MUKE LEMBU


  8. Hye Anonymous..
    Terima kasih kerana melawat.. Sentap ker?

    p/s : Orang tak berani jew yang tak letak sapa name die... Kalau tengok comment lain, semua ade tunjuk name... bunguks..


  9. rasanya, start pada tahun lepas, kad matriks memang dah tukar yang warna kuning tu sebab even, dekat UiTM pahang pon pakai. Tapi saya rasa memang semua student baru akan dapat kad kuning tu melainkan senior, tapi, senior ada je yang buat kad kuning tu sebab kad lama rosak. By the way, ayat agak kasar, tak mo lah camtu, budi baha amalan kita..hehehehe..nice blog btw.


  10. Ya ya..
    Terima kasih atas komentar.. Mungkin selepas pos ini di terbitkan, baru saja pertukaran kad itu di buat.. kerana tarikh posting itu pada 2009.. Sudah lama rasanya ya..

    Apa pun jua, tahniah kepada UiTM Perak kerana telah menukarkannya kepada yang baru...


  11. Anonymous Says:

    Lagi Cantik Yang Kuning Punya.Yang Hijau 2 mcm zaman purba hehehe btw yang kuning tu pon ada chip gak la mangkok hehehe.Ape2 pon UiTM Shah Alam BEST hehehe


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers