Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Kemaluan keterserlahan.. Tidak sama sekali
Antara sedar atau tidak, sudah 2 semester aku membuat kerja amal ala-ala OPKIM Perdana di Shera International. Setiap kali peperiksaan akhir, aku akan bertandang ke Shera International untuk melakukan kerja amal yang terdiri daripada menyediakan makanan dan sebagainya.. Hanya tolong sedikit-sedikit saja.. Tiada kerja berat pun...

Selalunya aku akan menghabiskan masa kira-kira 1 jam di kedai Shera.. untuk membantunya apa yang patut..

Persoalanya. ada yang bertanya.. TIDAK MALU KAH..

Malu kenapa saja?

Ada jua yang mengumpat.. "Hei, Chepon/Wanie/Wan Nonok dan miskin, die tak de duit sampai sanggup keje kedai Shera.."

Boleh tak begitu.. apa saja yang berlaku, aku hanya doakan saja kesejahteraan beliau..

Bagi aku, aku hanya mahu membuat amal di kala final xm. Semoga Shera serta Wan sekeluarga mendoakan aku dalam Final XM nanti ya..

Kepada yang mengumpat, silakan saja terus saja mengumpat.. bukan aku yang rugi dan ADA AKU KESAH... Yang patutnya malu, buat kerja jahat.. bukan buat kerja yang baik perlu di malukan.

Betul kan?

P/s: Aku sememangnya tidak ada perasaan malu, mahupun jahat atau baik.. ahakz,.

Note: ADE ORANG TENGAH MARAH.. takut la kiter..
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers