Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Pukilawati Ayammor.....
Hanjeng.. aku terpaksa menerjah ke bumi Seri Iskandar sekali lagi.. sekali lagi.. walau aku hanya mahu melupakan fikiranku sementara waktu.. tapi... perlunya sekali lagi.. sekali lagi ku bilang SEKALI LAGI..

Bosan sungguh dalam perjalanan yang membosankan... Bosan melihat muka-muka kuyu mereka membuatkan aku tertidur di dalam bus lantas membuatkan aku pening seketika.. Bangun-bangun.. Eh.. Sudah sampai rupanya.

Kenapa saja aku pulang ke Bumi Seri Iskandar ini.. ini hanyalah kerana barang-barangku masih ada yang tidak diletakkan dalam stor, hanya bergelimpangan di dalam bilik yang tidak berpenghuni.

Hanya satu perkataan yang aku bisa lafazkan.. PUKILAWATI...

Apa pun yang terjadi, aku kini telah pun berpijak di bumi Seri Iskandar.. dan akan pulang semua, mengembalikan ingatan yang asal.. TANPA UiTM... tanpa...

p/s: Seri Iskandar, Bandar Lindungan Neraka....
1 Response
  1. ahahahah....
    behngong la u ni wann...
    ksian u..
    so see u next sem k..
    haaha..
    mish u!


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers