Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Salam AidilAdha.. jua mengira hari jua detik
Mari sama-sama mengucapkan Salam Aidil Adha, segalanya tentang pergorbanan dan sama menuju ke arah kemenangan dan hindari kesirnaan...

Bagitulah.. gayanya pabila hari kemenangan itu tiba, perlu untuk mengucap syukur kerana masih berada di atas muka bumi ini yang penuh rahmat..

Benar ya kata-kata rakan sekeliling, setiap apa yang terjadi akan ada hikmah yang menyusul dan aku hanya menunggu hikmah itu datang atas dugaan demi dugaan yang aku tempuhi beberapa hari ini.

Apapun yang berlaku.. mari sama-sama mengira detik yang membuatkan semua warga UiTM terasa seperti mahu lari ke hujung dan kembali.. kerana keputusan peperiksaan akan keluar.. akan dipaparkan

Tarikh keramatnya 10 Disember 2009

Yang pasti.. hari ini 27 November.. esok 28, lusa 29 seterusnya... 30 hb.. Berakhirnya bulan November..

1 Disember menyusul.... dan sembilan hari kemudian...

Aku hanya mahu keputusan itu tidak keluar, tapi terkadang tidak sabar untuk menunggu dengan lebih lama...

Sabar ya...
edit post
Reaksi anda: 
1 Response
  1. Cassendra Says:

    10 disember keputusan apa wan?


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers