Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Senang sama-sama.., Susah masing-masing
Itulah lumrah manusia.. kepada sekelian ummat manusia juga lahinilah alaminya.. Pabila senang, ditumpang kesenangan itu, dan pabila susah, hilang untuk mencari kesenangan orang lain pula.

Dari kanak-kanak hingga dewasa, semua berpakat untuk meneruskan legasi etika yang tidak bermoral itu dengan alasan, semua melakukan kerjaan yang sama saja.. baik aku, baik engkau, baik kalian.

Satu lagi kaedah lumrah manusia: Senang hilang, susah cari.

Itu juga satu lumrah manusia yang azalinya ada pada sekalian ummah.. kenapa ya..ada perasaan begitu.. kerana manusia ini lahirnya dengan perasaan ingin senang, apapun ingin senang.. Siapa yang mahu susah.. Tiada siapa.. maka lahirlah satu kaedah yang sekarang ini menjadi trend manusia kota raya, mahupun di desa..

Begitulah cerita dan kisah sekalian ummat manusia yang sering diselubungi oleh perasaan hasad dan dengki yang meluak-luak..

Begitulah....
edit post
Reaksi anda: 
2 Responses
  1. Cassendra Says:

    aku sumpah sangatt bersetuju dgn entry ini..baca entry aku "bab yang ti I meant it it"



Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers