Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
"Asi Asi" : Aku sangat merindui

Ps: Post ini hanya untuk yang memahami maksud "Asi-Asi" itew.

Ya... amat merindui kepada Que yang sudah pulang ke pangkuan keluarga tercinta setelah hampir 2 minggu bersama aku di Kuala Lumpur. Teringat tika aku jalan2 ala "Asi-Asi" di KLCC yang mempamerkan ke"confident"an aku itu ya sambil berlagak seperti Diva.


Dalam Kenangan: Masa ke Shah Alam untuk Konvensyen Pemimpin Mahasiswa

Kini, aku terpaksa ber"asi-asi" keseorangan kerana Que sudah pulang ke pangkuan keluarga. Maka hilanglah "feel" "asi-asi" tersebut. Sangat merindui saat tika berlagak seperti diva tersebut.

Tapi, apakan daya. Que harus pulang ke pangkuan keluarga untuk meleraikan sengketanya ya. (Jangan ditanya apakah sengketa) Yang pasti, "Feel" untuk "asi-asi" itu seakan hilang sama sekali dan tidak sama jika diganti Que dengan seorang manusia lain.

Tak apalah.. Yang pasti, aku akan terus menerapkan nilai "Asi-Asi" tersebut dalam kehidupanku yang nyata menyerlahkan lagi keyakinanku.. Betul ke idak......??

Pss.... kalau nak tau apakah itu "Asi-Asi" tanyalah sendiri kat Que..
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers