Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Bertukar Wajah
Sudah lama juga ya aku tidak rajin untuk menukar segala kulit-kulit (skin) dan reka letak bagi blog ini ya.  Rasanya kali terakhir tukar adalah semasa aku berada di semester 2.  Walaubagaimanapun.. latar warna perang masih lagi digunakan kerana warna itu saja yang dapat menambat hatiku buat masa ini.

Owh ya.. aku juga telah mendaftarkan satu domain baru untuk blog ini iaitu:

www.reezwanblog.co.cc

Sekarang ini, yang mengikut blog ini dari zaman dahulu kala boleh melayari laman blog aku dengan alamat yang baru dan senang diingat ini ya.  

Harap-harap semua gembira dengan peng"update"an yang aku lakukan dan kalau ada masa sila-sila saja memberi komentar kepada wajah baru blog aku ini..  Salam singgah ya kamu semua...
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers