Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Kamu sakit kepala... Pedulik apa haku...
Jikalau kamu sakit kepala sekalipun... pergi saja kelinik dan dapatkan ubat. bukan kena bayar pun kan.. Berangan je hadik2 zaman sekarang ni yer... Berani yer sekarang..

Insiden tengking menengking hanya berlaku apabila kami.. hanya yang perlu tahu saja perlu mengetahui sapa saja yang menonton bersama di bilik aku yang tercinta itu. Mungkin gelak ketawa yang kuat dan bising itu membuatkan kamu terjaga dan membuatkan kamu sakit kepala.. Tapi bila difikir balik.. Peduli apa? Kamu ada peduli yang laptop (Komputer Riba- kepada yang tidak mengetahui) aku yang kau sudah punah ranahkan itu ada kamu peduli. Kerjaan aku yang tertangguh itu kerna tidak dapat disiapkan.. Ada kamu peduli?

Sebenarnya, kamu yang paling bodoh di antara yang terbodoh di dunia ini. Tanpa fikiran dan otak yang waras.. Aku memang sengaja membuat kamu marah kerana sabar aku pun memang ada batas nya.. Sudah 1 bulan lebih ya.. Kamu buat seperti tiada apa yang berlaku..

Yang pasti.. Kamu yang seperti malaikat (muka angel kata akak-akak) itu akan terbongkar keSYAITANan kamu itu. Tunggu saja hari esok.. akan aku hebahkan ke seluruh dunia betapa keji nya kamu me***cap itu.. Haha..

p/s: Akak kepada kamu.. Sila baca dan hebahkan jua ya... Aku mahu tengok sampai mana saja keANGELan kamu itu....
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers