Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Kembali mencoret.. Asi-Asi Kembali...
Kali terakhir aku coret di laman ini tika aku masih belum me"renovate" kediamanku seperti sekarang. Secara tiba-tiba, mood untuk aku mencoret hilang sama sekali. Mungkin suasana di bawah katil ini tidak kondusif untuk aku menulis kepada kalian.

Baiklah.. aku cerita semuanya di sini ya..

Aku mulai menDJ

Beberapa minggu lepas aku telah diserap masuk menjadi sebahagian daripada KCFM:: Gegaran muzik terhangat. Aku mulai dj ya.. ntah berapa hari bulan.. Slot aku hanya di malam hari dari jam 8-12 malam.. Dengarkan saja ya suara sumbang aku itu... hanya klik http://www.kcfm.my/live

Penampilan Baru

Aku telah memujuk mama ku untuk membuat kaca mata baru..kerna pabila aku di dalam class.. Perkataan-perkataan yang dipaparkan tidak berapa tajam membuatkan mataku tidak selesa utk mempelajari sesuatu di dalam klas. Maka.. dengan pujukan itu la.. mamaku terus membawa ku ke tempat menempah kaca mata.. Dan hasilnya.. satu kaca mata berbingkai biru menjadi milikku.

Asi-Asi bersama Q kembali

Untuk memeriahkan suasana.. Q telah kembali ke Kuala Lumpur khas untuk meninjau keadaan kampus baru di Kuala Selangor, Kampus Puncak Alam. Maka, aku bersama Q ke Puncak Alam pada hari apa ya.. Selasa barangkali... Menawan puncak alam yang aku kira hanya 5% saja yang baru siap. Gambar-gambarnya nanti saja aku postingkan kerna masih didalam HP Q.

Setelah itu, berjumpa pula dengan Abang Hamdan.. Lama juga tiada berjumpa ya.. Makan-makan bersama dan bermain bowling bersama.. Q hanya menonton saja dan Ole-Ole di Shah Alam menyaksikan keakraban kami bertiga.

Nonton Cakap-Cakap ntah apa ntah di INTEC, Seksyen 18

Aku dikhabarkan oleh Khaled tentang acara ini dan minta untuk aku menyiapkan text nya itu. Tajuk buli yang aku pilih memang sangat sedap ya untuk di dengar.. Tahniah juga la kepada Shuk, Chip, Khaled dan Yab yang telah menjadi peserta ya.

Malam itu, aku meluncur terus ke Shah Alam untuk borak2 bersama mereka. Semua nya ada dan aku makan2 serta minum di Seksyen 7, Shah Alam. Di bawa pula ke INTEC utk nonton cakap-cakap itu. Aku pulang ke rumah jam 2.00 pagi.

Hurm.. itu saja yang boleh aku ceritakan.. Aktiviti sepanjang aku tidak online...

Ada lagi menarik aku mahu cerita.. tapi nanti saja ya...


0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers