Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Soalan bodoh di bulan puasa
Agak kasar bunyinya bukan. Tapi inilah realitinya pabila ramai juga orang bertanya kepada aku:
"Puasa ke idak ari ni"? Bagi aku, persoalan ini amat "ANOYING" dan membuatkan aku rasa ingin melempang saja si penanya itu.

Walau sudah tau jawapan yang akan keluar dari mulut aku: "Mestilah puasa", lagi mahu bertanya soalan yang sama berulang kali dan sama berulang tahun. Aku kira, adakah orang di dunia ini yang sungguh berani mengatakan TIDAK PUASA kepada persoalannya tadi..

Jawapannya YA tetapi mungkin jumlahnya adalah sedikit ya.

Yang pasti, sapa saja yang mahu membuka pekung di dada sendiri dengan memberitahu aib sendiri yang sudah pasti mengaibkan? Mungkin ya mungkin tidak kerna ada juga perkara yang aib itu perkara yang biasa buat dirinya.. Tapi perkara ini, bukan aku ya.

So... pastikan jangan bertanya soalan-soalan yang sudah pasti jawapannya ya.
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers