Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Aktiviti Promosi berjalan lancar
Hari ni, memang aku tersangat riang ria kerana semuanya agak sudah selesai... dengan kisahnya ke Kuala Kangsar membeli beberapa hadiah untuk acara nanti. Biro aktiviti pula sekarang menjalankan tugas-tugas mereka...

Semuanya sudah tersergam indah tergantung di fakulti untuk tujuan promosi. Cantik juga ya.. Hari ini saja sudah agak ramai yang menunjukkan minat untuk hadir dan membuat pembayaran... Hurm... memang aku happy dan riang ria di petang hari..

Pabila petang semakin hampir ke penghujung, waktu untuk berbuka puasa, hujan turun dengan lebatnya dan membuatkan baju aku dan baju shahril basah kuyup dan sekarang membuatkan aku rasa ingin demam. Huwaaa.. memang tidak suka dengan intisari demam yang memerlukan aku berehat... SUDAH... masih banyak kerjaan untuk aku kerjakan..

Di waktu malam pula, aku berehat di bilik Shahril dan melabuhkan badan di katilnya yang terchenta.. Agak malas mahu pulang kerana tiada apa yang menarik di atas. Sekurang-kurangnya di sini aku melayan kerenah si Curry... tidak tahu apa jua jenis karinya... mungkin kari ayam, ikan atau Maggie Kari.. ahakz...

Ok la.. yang pentingnya, semuanya agak berjalan lancar.. dan sabtu ini aku akan melangkah pula ke teluk batik untuk melakukan seting dewan dan merasa makanan-makanan mereka. Pick and Choose.... ahakz..

Mahu ikut? Hanya RM35 untuk buffet Ramadhan...
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers