Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Kameraku rosak di Teluk Batik... huwaaa :((
Perjalanan ke Teluk Batik... hurm.. hanya 1 jam bersama-sama mereka yang mengikuti. Berbuka dan membuat perjanjian ringkas bersama Kak Yan.. pengurus jualan katanya.

Tapi inilah yang membuatkan aku agak mengalami kesedihan.. di kala bersuka ria menangkap beberapa gambar untuk proses dokumentasi, kamera kesayanganku yang di rompak beberapa tahun lalu mengalami kerosakan major pabila butang snapnya tidak dapat digunakan lagi.

Aku agak mengalami stres kerana satu-satunya kamera yang dibawa tidak dapat digunakan kala ini. Tapi apa-apa pun sempat aku mengambil beberapa keping gambar untuk proses dokumentasi.

Agak meriah jua berbuka puasa nya... Makanannya agak banyak dan boleh dikatakan murah jua. Sedap.. mungkin ada yang sedap, dan ade juga yang kurang menyayat hati.. ahakz.

Yang penting, aku juga menghabiskan beberapa pinggan lauk-pauk yang terhidang indah. Hilang sebentar tangisan pilu yang hanya terpendam di hati sejak ia rosak tadi.

Tapi apapun.. siap jua satu kerjaan yang perlu aku lakukan.. Berjumpa dengan manager teluk batik.. berjumpa dengan chef..

Hurm... tapi.. masih ditangisi jua kameraku yang rosak..
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers