Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Even + Bulan Puasa = Penat Giler..
Bagaimana ya harus aku menjalani kehidupan yang penuh dengan pancaroba ini. Kali ini pastinya akan membuatkan aku tidak akan lupa dengan kisah-kisah yang akan terjadi, bakal terjadi, mungkin terjadi dan apapun yang terjadi dalam usaha untuk melangkah ke alam baru iaitu Bulan Ramadhan Al Mubaraq.

Bukan alam baru menjadi persoalan kerana aku pun sudah berpuluh tahun menghadapi ramadhan, tapi ini lah kali pertama aku menjalankan acara dan berpenat lelah untuk menjayakannya.

Hari pertama ramadhan? Tidak ada apa yang sangat menarik untuk aku ceritakan. Hanya bersahur dengan sekeping dua roti dan wafer yang aku beli di Kafetaria, cukup membuatkan aku bertenaga sepanjang hari untuk memikirkan plan-plan menarik semasa event aku nanti, diselang-selikan dengan baring dan juga tidur buat seketika.

Owh ya.. bukan kali pertama juga ya menjalankan event di bulan Ramadhan, pernah jua semasa bekerja dan menjayakan Majlis Berbuka Puasa bersama anak yatim, katanya dianjurkan oleh KRFM Community Club. Tapi, masa itu aku bukanlah tunjang utama event tersebut tapi hanya orang kecil yang sama-sama memeriahkan acara.

Apapun. aku perlu tabah menghadapi hari mendatang dan tentunya penuh dengan dugaan dan dugaan dan aku harus redha dengan ketentuan yang akan berlaku nanti.
2 Responses
  1. Chayox2, dude!
    Hope ur event would be a BLAST!
    kat sini, satu class dh buat. tggal satu class lagi.

    xD


  2. ok ok.. sayang kamu sangat... eh.. dorang buat ape erk?


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers