Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
KG.com.. yang suka berdrama.. DRAMA QUEEN


Perlukah berdrama.. drama untuk mendapatkan publisiti murahan.. atau publisiti PERCUMA.. itulah kamu yang katanya KG.com.

Memang segalanya suka berdrama.. DRAMA SWASTA..

Pabila drama swasta bermula.. WARTA BERITA akan menyusul..

(Tarikh), (Hari) KUALA LUMPUR, Seorang mahasiswa dari sebuah kolej swasta berperang mulut serta anggota badan yang lain kerana kisah remeh temeh yang akan menggegarkan dunia keGAYBOIan ari ini.

Kata-kata pemangsa dan mangsa "Ni lah yang meks tak suka ni, si sundel dah amik laki meks, then kutuk belakang pula"

"Dah kamu tak pandai jaga laki, nak buat cam mana.. Dah lobos.. makan luar"

"Wah wah"

..................... (Berita bersambung)

Maka, dengan warta berita ini, tersebarlah ke pelusuk alam, cerita pondan bergaduh dengan pondan, mencari kebenaran..

Gedebuk, perang segala anggota badan bermula, dan bermulalah drama swasta percuma tontonan anak watan yang cetek serta tinggi fikirannya juga.. Yang cetek makin cetek fikirannya.. yang tinggi, harapnya tidak menjadi cetek lah kaedahnya.. Kalau ya.. hadow...

CITY.com, selalunya tidak melakukan drama di depan khayalak ramai, tetapi secara senyap.. then hilang dari muka bumi.. kerana apa? MALU....

KG.com, tak tahu malukah.. Tidak tahu bagaimana tafsirannya.. anda yang menentukan..

So.. apakah yang anda mahukan? menjadi KG.com or CITY.com?
edit post
Reaksi anda: 
1 Response

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers