Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Cerita cerita tatkala bercuti kali ini...
Salam semuanya.. apa khabar..

Meriah bukan.. sudah lama jua tidak menyentuh pc serta blog ini, hanya kerna aku puas dan penat bekerja siang dan malam, tidak mengira pagi dan petang.. Lenguh segala yang ada di badan yang semestinya semakin hari semakin besar ini...

Ahakz.. yang pastinya, aku cuti ini hanya curah bakti di Nando's One Utama... hanya RM 4 sejam, boleh la kan.. hanya memperolehi lebih dan kurang RM 700 untuk bulan ini.. Shopping sakan la kan.. Apa lagi.. mari mulakan operasi, tatkala masuk saja nilai gaji itu ke dalam akaun nanti..

Cerita-cerita pabila memulakan cuti ya...

Mulanya aku hanya pulang ke rumah awal, dan libur sana libur sini, akhirnya terpaksa pulang.. ada jua hal yang masih belum aku settelkan..

Dan aku pulang ke bumi KL, diterusi ke Mid Valley, menonton wayang... itu saja acaranya pabila bermulanya cuti..

2012, boleh la.. tidak rugi saja RM 11...

Di lanjuti dengan lepak, tasik, dan sebagainya.. makan.. McD..

Owh ya.. lupa mahu di khabarkan.. pergi saja berjalannya dengan Teman Tapi Mesra.. Shuk, Panda, Padin dan Piyan.. bergambar seronok2 dan sebagainya ... ahakz.

Tanggal 19 Nov, aku memulakan tugas di Nando's One Utama.. sungguh penat hari pertama..

Sok sek sok sek, begitu begini.. cam tu cam ni, dah hari ni 13 Dec, hampir sebulan jua lah aku bekerja ya..

Tapi seronok pabila dapat saja hasilnya nanti.. RM 700 dalam genggaman.. Shoppin ya..
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers