Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Jauh di sudut hati.. Masih berharap..
Harapan itu masih ada.. kadang terhilang kadang termuncul, kadang melintasi ruang minda.. ternyata seperti wajah dan nama kau melintasi di hadapan mataku jua.

Tapi penafian yang dilakukan membuatkan aku seperti menipu diri aku sendiri.. dan menjadikan diri ini dilindungi segala macam hipokrasi.

Tapi kala ini, hipokrasi inilah yang dapat menjadi satu tiang untuk aku meneruskan kehidupan ini.. Biasalah tu kan.. Mulut kate tak mahu.. hati masih mahu mengikuti..
1 Response
  1. ZOOL@TOD Says:

    Saya amat yakin Reeezwan tidak pernah ke kampus UiTM yang lain. Saya pernah belajar, melawat, tinggal dan bekerja di kampus lain (diploma, degree, master dan bekerja di UiTM).

    Yang pastinya kualiti yang dimiliki mereka tidak sebaik UiTM Perak.

    AKNC dilihat dari pelbagai aspek namun apa yang dicatatkan oleh adit dan Reezwan ada kebenarannya.

    Saya cadangkan Reezwan dan reezwan suarakan hal ini ke pentadbiran. Jika tiada tindakan pembetulan tulis surat kepada pengarah kampus.

    pengarah kampus amat memandang serius aduan dari pelajar, kerana pelajar merupakan produk utama UiTM.


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers