Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Selamat Datang kepada kepimpinan baru MPP UiTM Perak

- Logo MPP UiTM -

Tahniah kepada yang telah berjaya menerajui kepimpinan yang sekian lama menjadi tanda-tanya sudah pun diketahui tanpa ada syak wasangka lagi.. Mungkin sidang media akan dilaksanakan tidak lama lagi untuk mempekenalkan kepada semua warga kampus.

Sepertinya, kepimpinan kali ini sedikit-sebanyak dilihat dapat memberikan hala tuju yang 'baru' dalam pengurusan dan gaya hidup pelajar di UiTM. Jangan hanya pentingkan diri sendiri dengan pangkat dan jawatan, dan mengambil segala keistimewaan sebagai seorang wakil pelajar tetapi kerjaannya.. NAN HADOW..

Seharusnya, pihak MPP itu sendiri perlu membuat satu majlis mempekenalkan warga tampuk pemerintahan yang baru supaya pelajar dapat berkenal-kenalan dan seterusnya mengeratkan ikatan silaturahim antara pelajar dan MPP.

Terangkan kepada semua, apakah fungsi-fungsi MPP, apakah yang dapat MPP lakukan dan seharusnya MPP dapat membuat satu majlis DIALOG bersama pelajar supaya dapat mendengar rintihan dan luahan rasa semua pelajar.. dan tugas utama MPP untuk membawanya ke pihak atasan amat diharapkan.

Apapun, tahniah kepada YAB kerana telah menduduki tangga teratas kepimpinan dan berharap dapat mengotakan apa yang di kata.

p/s: Tak sabar nak tengok peti cadangan YAB tu.. tak sabar nak tulis macam2..
edit post
Reaksi anda: 
2 Responses

  1. -hehehe- Says:

    haah yab ydp mpp uitm perak.. cool orangnya..


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers