Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Maxis Broadband.. Babi, tak beradab, sial dan sebagainya
Babi, tak beradab, sial dan sebagainya... Itu saja yang boleh aku katakan pabila Maxis dengan biadabnya menukar pakej Maxis Broadband kepada Data Usage... bukan kepada penggunaan bulanan.. Itu yang pastinya.

Sebagai contoh, aku sendiri telah menggunakan Maxis Broadband dan membayar RM 99 sebulan dengan kelajuan 3.6 mbps. Tiada masalah dengan kelajuan tetapi pabila telah mencapai had penggunaan (3gb) kelajuan akan diperlahankan...

Tetapi kini, RM 99 adalah untuk 3 gb sahaja.. bukan sebulan ya.. Pabila mencapai 3gb, secara automatis, internet akan dipotong dan tidak dapat digunakan. Jika ingin membeli had kredit yang lebih banyak adalah

RM 18 untuk 500mb dan RM 28 untuk 1gb.
Wah wah.. inilah yang dikatakan sebagai memakan duit haram....
Tahniah.. pegi saja ke CYBERCAFE.. RM 1.50 je sejam..
3 Responses
  1. The Lulu Says:

    mmg sial..
    same thing goes too me


  2. Jiwa Kacau Says:

    ya ya ya..
    aku dah terminate akaun Marxis Berukben nih..

    btw.. thanks for ur comment on jiwakacau.net.


  3. Anonymous Says:

    saya sokong 100 peratus,maxis broadband nie memang sial..


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers