Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Aku masih LELAKI !... Ahakz..
Sepertinya memang tidak disangkal lagi aku memang masih lelaki.. Jasadnya masih seorang lelaki, hanya perwatakannya yang berubah.. Tapi ciri2 seorang lelaki masih bertakhta disebalik kepondanan yang ku alami...

Aku mengaku aku pondan? YUP.. aku PONDAN.. So WHAT?

Apa yang mahu ku cerita kali ini adalah ciri-ciri seorang lelaki yang masih ada dalam diri ini..

Yang pastinya, aku tidak jua betah mengikuti langkah setiap pondan terlaksana siapnya kerana aku masih mempunyai banyak hormon2 lelaki.. Hanya perwatakan saja, tingkah laku saja yang menjadi tontonan umum ya..

Owkey, gini lah.

Perbandingan pondan terlaksana siap dengan aku ini..

Atas meja mekap...
Pondan
  1. Moisturizer
  2. Toner
  3. Kapas muka
  4. Tisu
  5. Foundation
  6. Compact Powder
  7. Segala macam jenis mekap
  8. Lotion badan
  9. Deodoran
  10. Wax atau spray
  11. Sikat
  12. Set penjagaan muka
  13. Minyak wangi
Tapi aku.. hanya ada..
  1. Deodoran
  2. Wax rambut
  3. Minyak wangi
  4. Sikat
Ops sikit saja ya.. itu saja yang ada atas meja mekap aku.. Tidak memerlukan masa yang lama untuk bersiap. Hanya 10 min memadai...

Itulah yang aku katakan.. Aku ini lelaki yang simple... AHAKZ....

Lelaki? Hiks
4 Responses
  1. Rayme Lala Says:

    panda - laha la post nieh!!!! hahaha sentap ! berni youuu...


  2. ahakz.. jangan la sentap chu ols..


  3. Anonymous Says:

    camtu la... memeang ade bezanya awak dgn mereka...


  4. laki skrg p0n dh pndai jaga diorangnye imej...
    tk kesah p0n klau smua bnda tu ada ats meja diorang....


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers