Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Wat da small world
Huh... pergi sekalipun ke hujung dunia, hanya orang yang sama jua kita ketemu.. Napa ya.. Kerna dunia ini terlalu kecil untuk kita mengelilinginya..

Kisah ini berlaku bukan kerana aku dan bukan jua tentang aku tapi sedikit sebanyak ada jua kene mengena dengan aku.. Entah macam mana, ketika aku bertemu dengannya ketika berhari raya di rumahnya dan bersama-sama mencandat sotong di Perhentian kini terasa seperti mimpi apabila kawanku sendiri terbercinta dengan dia.

What a small world

Dengan kecanggihan dunia teknologi, siapa2 pun boleh kita ketemu. tapi ini yang aku rasa memang dunia ini sangat kecil.. Alih2 telah menjadi rakan sepasukan dan langsung tidak dikenali sehinggalah gambar aku sama kamu di semadikan dalam profil yang dinikmati semua pengguna di tatap dan di kenali rupanya. Ha ha
Memang dunia ini sangat kecil ya

Moral of the story is.. mana aja yang kamu pergi kamu akan jua terjumpa orang yang sama.. dan tidak boleh bersembunyi di mana aja.
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers