Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Perjalanan yang masih panjang.. YA MASIH PANJANG


Hurm.... pabila di fikirkan.. masih ada 1 sem untuk menjalani praktikal.. sudah tiba masanya aku sendiri melepaskan diri dari cengkaman Seri Iskandar.. dan terus ke Kuala Lumpur untuk meneruskan perjalanan hidup ini..

Praktikal.. masih ada beberapa tempat sebagai finalisnya.. KL Star Rail Sdn Bhd mungkin menjadi pemenang.. tapi tengok dulu bagaimana.

Ya.. apa yang di katakan masih panjang.. ya masih panjang kerana ada masih lagi tinggal 3 tahun untuk meneruskan pengajian.. Pengajian dalam bidang yang aku suka.. masih panjang rupanya.

Moga aku sentiasa bersemangat.. untuk menjalani kehidupan seterusnya...
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers