Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Yeah.. Nak memberi kemaafan memang mudah.. nak melupakan memang SUSAH
Itu yang aku sentiasa memikirkan untuk hari raya kali ini.. Ada la sorang malaun ni ha.... sentiasa untuk memohon kemaafan dari aku.. dan sepertinya aku senang untuk memaafkan tetapi melupakannya.... mungkin tidak...

Prinsip aku ya.. sepertinya yang tidak mengetahui... Kalau dah benci, benci juga.. kalau dah suka, suka juga... VICE VERSA...

Itu yang aku cuba untuk sampaikan.. Kepada yang terkena dan terasa.. Faham-faham sajalah ya... Memaafkan memang mudah.. tetapi untuk kembali normal... mungkin tidak ya.. kerana kamu "is not in my list"..

Terima kasih juga kepada kamu yang menghantar beratus sms *hyperball... kepada aku.. untuk memohon kemaafan..

***a: Wan, ko mara kt aq lg ke. Sori la. Smpena hr ry. aq nak minx maap ikhlas dr ati law ad wt ko trase ati or pape je la. smga hr ry ni lebey brkat dgn kemaafdfan dr ko..

Terima kasih banyak ya...
edit post
Reaksi anda: 
1 Response
  1. memang nampak girang,,
    bila nampak gg tu


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers