Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Dilema di tengahari....apakah
Sekali lagi.. dan buat ke sekian kalinya mengalami dilema.. Setiap hari pun delima... Ops Dilema lar..So apakah yang kalian tahu tentang dilema gue itu..

Dilema akan bermula setiap pukul 12.00 keatas.. Bukan sahaja gue aja yang mengalami gangguan emosi seperti ini tetapi jua berlaku kepada rakan seperjuangan gue juga ya... Pasti nya semuanya di ruang pejabat yang terpencil ini mengalami masalah teknikal yang tidak dapat di elakkan...Argh... apabila jam 1.00 petang..

Tekanan emosi makin mencanak2 dengan adanya dilema ini... Itu kah atau ini kah... Kiri kah atau kanan kah... Adoi..Dengan keletah customer yang merengsakan terus memberi kesan kepada perubahan minda suci gue..Akhirnya setelah diputuskan.. hasil soal jawab itu kah ini kah terjawab.. Kiranya seperti semalam jua akhirnya..

"Nasi lauk ikan taw. Taruk sayur sikit"
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers