Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Kembali menopos... eh.. Mengepos
Di kala hendak datang ke tempat curah bakti.. Halangan melanda dengan peralatan yang diusung kemana kemari.. Ha ha.. duduk berhimpit di dalam bus persis ikan sardin yang baru saja di tin di kala ini.. Mau dijadikan cerita. Lupa mengancing zipnya dengan betul lalu bus memberek imerginsi lalu terkeluarla semua isi perutnya itu.. Fikir la sendiri ya betapa malangnya gue di pagi yang hening ini..

Dalam perjalanan gue mahu mengarang, datang seorang lady memanggil-manggil gue mau mengangkut Esaibi masuk ke opis. Banyak plak manusia beratur sehinggakan gue dapat mengelak mengangkut alatan itu ke opis...Yehuu..

Bukan itu yang mahu aku khabarkan pada kalian.. Setelah sekian lama gue memendam rasa untuk memposting until terjumpa dengan Setan yang membuka semua pintu hati untuk kembali menulis dan menaip afta berbulan2 meninggalkan c*****c*****... Selepas ini akan dipahatkan segalanya untuk tatapan kalian.. Jua untuk simpanan diri sendiri selain foto-foto di lokap dalam kamera.Doa kan la aku/gue/ntah apa lagi aku panggil diri aku ini supaya sentiasa sihat deh... Amin..
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers