Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Budi bahasa vs Gaji Buta
Hi uols... Selamat pagi....Setelah sampai ke opis dengan tenang nya hari ini.setelah puas melentokkan kepala di kaca tingkap bus sambil berdengkur.. Haha...

So pagi ini dengan kechomelan yang keterselahan gue menge"on"kan pc gue yang tercinta itew... Wa.. teringat bahawa rutin periksa virus pada pukul 9.. Atoi patek kene la redha yer ke atas kelembapan yang akan melanda pc gue...

Sedang kerja2 periksa virus itu berjalan. Log in ke YM terus morning kepada user2 wajib. Di jawabnya semua..Baik2 ya kalian!!! Teringat akan seseorang terus morning kepada dia. pada mulanya ok saja but afta gue ajak beliaw untuk singgah di laman blog ini.... dengan bangganya "Maaflah, tiada masa mau baca blog" "nanti di katakan ******makan gaji buta pula"

Gue dengan segala hormatnya terus sentap dengan coretan kata beliaw. Gue sebagai Tukang Layan Pelanggan berhemah ini sungguh sensitive ya... Haha.. gue tiada pantas untuk tidak berbudi bahasa ya.. Kiranya orang itew telah menggores minda suci gue.

Lantas... seperti biasa gue pun menyumpah seranah di dalam hati gue.. Video lagu2 budi bahasa budaya kita bak kata Siti Nurhaliza di putar berkali2 dikepala otak dan mata gue.... Terfikir jua di dalam pundak jua di dalam jiwa adakah kehadiran blog gue ini memberikan impak maha tinggi akhirnya dapat mengubah orang2 sekeliling tidak menurut kata2 kerajaan jua Siti Nurhaliza... tidak lupa jua akan kisah makan gaji buta itew...Sehingga kala ini patek masih berfikir... Fikir kamu apa??
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers