Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Aku melepak?..
Itu saja satu perkataan yang aku boleh gambarkan pabila bangun dari tidur tadi.. Oh RAYA... sangat menggusarkan.. kerana rumah baru saja berkecah.. mengemas sana sini... dan akhirnya rumahku bukan semakin kemas.. tapi semakin kecah..tapi tidak mengapa... akan di urus nanti.. masih ada banyak ruang waktu lagi bukan...

Kali ini, hanya ingin bercerita kepada kalian... betapa hidupku ini rupanya pudar dan pucat, seperti dahulu kala.. kerana jiwaku ini jua yang terlalu malas memikirkannya.. hanya mengikut rentak kawan yang ke sana ke sini.. jika tiada.. itulah gerangannya aku hanya berada di rumah.

Melangkah ke alam fesbuk, ada jua yang bertanya.. di manakah arah tujuan saban minggu.. aku hanya menjawab.. duduk di rumah dan berehat.. kerana.. aku tidak mempunyai arah tujuan.. aku jua mulai risau pabila aku menghabiskan alam prektikel di KL Monorail itu.. maka saban minggu akau hanya berada dirumah.. tanpa ada syak wasangka.

Melihat rakan2 seperjuangan.. menghupdate fesbuk saban minggu ke hulu ke hilir... ke shopping mall saban waktu, aku mulai bertanya pada diri sendiri, apa yang kalian cari di sana saban minggu... mencari tempat melepak.. huh.. lebih baik berada di rumah.. tapi kalian jua mengingatkan aku bahawa kerana itulah badanku gemuk kerana tidak produktif..

Haish.... ntahla.. aku jua tidak mengerti... tapi aku dengan caraku dan gayaku.. mungkin aku ini lebih senang duduk dirumah.. tapi pabila diajak.. aku mungkin menurut.. tapi untuk mengajak rakan.. itu bukan aku..

Mahu aku berjalan2 mencari tempat lepak.. hanya call saja.. aku cuba tepatinya.. tapi jangan cuba mengharap aku yang memulakan langkah pertama...
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers