Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Politik di mana saja...
WOW WOW.. dah lama gile sudah aku tidak menghapdate laman blog aku, yang kini sudah bersawang kaedah nye.. Tapi nanti saja aku mengemas, membuang habuk.. kerana aku sudah punya satu semangat baru mahu menghapdate blog seperti dulu kala...

Merujuk kepada kisah kisah lama, yang aku hadapi ketika berada di UiTM Perak sehinggakan aku punya semacam rasa yang agak benci mendengar nama perak itu... (perkataan UiTM itu masih lagi bertakhta ya).. Tapi bila difikirkan kembali, memang ada hikmahnya yang tersendiri.. kerana diriku ini memang unik, jika orang sepertiku dan unik sepertiku, aku katakan.. jangan gusar kerana masih punya banyak ruang waktu untuk membentuk satu jiwa yang lara itu kembali suka riang ria.

Pengalaman politik kampus, politik orang atasan dan juga politik rakan sebaya yang aku tempuhi banyak dugaan, kelaraan jiwa dan lara, itu adalah satu pengalaman berharga yang aku terima dan kini aku juga gunakan untuk hari depan.

Maka.. aku kini berterima kasih kepada segala anjing2 serta babi2 sekalian ya.. kerana aku menggunakan pengalaman itu ditempat kerja pula.

Inilah yang aku cakapkan.. politik itu bermain dimana saja... maka.. jika ada pengalaman yang kuat, maka kita dapat hadapinya dengan mudah saja...

So.. better watch out.... lum tau lagi kehebatan sorang pondan lagi.. LETOP
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers