Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Memulakan Langkah Perdebatan

Hari cuti tahun baru cina dihabiskan dengan Latihan Debat di UiTM Shah Alam. Walaupun buat pertama kali, ianya sangat menarik dan CABARAN.. Huwaa..

Walaupun ia sekadar latihan, terlalu banyak aku belajar dalam menempuh dunia perdebatan ini. Thanks kepada Shuk kerana telah membawa aku ke dalam dunia perdebatan.

Walaupun hanya 4 kali dalam dewan perdebatan sepanjang tempoh latihan, itu telah memberikan terlalu banyak pengalaman dan tatacara perdebatan yang tepat dari segi teknikalnya dan strukturnya.

Huwaa.. semuanya dalam kenangan. Sekarang, hanya perlu berlatih sendiri untuk pertandingan seterusnya... TAKUT....

Thanks kepada semua yang telah membantu: Abang Zarul, Abang Mont, Abang Bonat, Abang Fizan, Abang Sam, Kak Mas, Kak Zam, Kak Ape Tah Nama Die.. dan Abang Tak Tau jugak name die...

Thanks semuanya
3 Responses
  1. msk debate ??
    cayalah..
    gudluck k..
    all d best..
    trgt gf lame..
    die teror debate.
    hahaha


  2. Aus: Thanks 4 comment.. GF lame? Gf baru tak pandai debate ke? Ngee :D



Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers