Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Separa Normal ; Satu kedrastikan dalam kehidupan
Semenjak aku mula berduka lara.. hanya ini yang aku rasakan, AKU SUDAH SEPARA NORMAL..dari kehidupan normal.

Apakah yang dikatakan separa normal itu?

  • Melakukan bukan kelaziman seorang aku - Bangkit awal, tidur awal.. Sungguh rajin bukan
  • Cuba lakukan perubahan drastik - nanti saja diceritakan
  • Kekejaman melanda!
Itu saja.. Mungkin keadaan itu membuatkan aku lebih bersedia dengan kehidupan...
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers