Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Kekecewaan kesinoniman kehidupanku 3
Sepertinya, menarik nafas panjang saja, tatkala jari jemari menari di atas papan kekunci, menaip serta luahkan kepada kalian, betapa bingung dan kecewanya aku di saat ini.

Persoalanku?

Masihkah ada yang kurang?

Lantas, minda pula termain layar kisah lama, terpusing dan terhenti di saat-saat mahu mulakannya dulu: Semuanya indah belaka.

Persoalan kedua?

Apakah dikau tidak cinta?

Sekali lagi.. menarik nafas panjang, yang kurang enak untuk dihembus, kerana semuanya telah berakhir. Persis layunya bunga yang kau beri pada ku dulu, inilah sepertinya hati ini.

Beribu sesalan....
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers